středa 1. prosince 2010

Čtvero upírské

1.12.2010 (youtube)

Tak jsem si venku pobrouzdala sněhem, pohrála jsem si s lopatou, nechala si nasněžit za krk a teď se dopuji už chladnoucí kávou (po které stejně usnu jak zabitá).
Mám upírskou náladu.
Chtěla bych tančit upírský tanec v dlouhých šatech, v přízračném sloupovém sále, a nechat se unášet na vlnách valčíku. Chtěla bych se na chvíli cítit v ohrožení, kdy by na poslední chvíli vyskočil nějaký sexy zachránce a po vzoru Supermana mě vyrval všem chapadlům Cthulhu a ostrým špičákům upířích predátorů.

Ale rychle se vracím do reálu, k tričku a teplákům, a raději to černé kafe než kousanec do krku.

Objevila jsem dalších několik dobrý videosestřihů... Nejen!
S mým oblíbeným bad boyem Damonem.
Áaano, Upírské deníky, proklínané i obdivované.
Co rozproudilo mou zimou ztuhlou a od upírů nevypitou krev, byla dobrá chytlavá písnička.

Let it rock! (Vampire diaries)




Zajímavé zpracování slavného hitu z Fantomu Opery:
Dracula 2000.




A ještě zajímavější: Interwiew s upírem a skupina H.I.M. (wicked game a interwiew wit vampire





Nechte se vyladit na Pravou krev! Klip číslo čtyři... Immortale




A nadále vám přeji sladké sny o upírech krásných... (pro pány o vnadných upírkách a pro Malé Chlupaté Stvoření o malém zubatém Crittersáčku...)

Žádné komentáře:

Okomentovat