neděle 5. prosince 2010

Takové pěkně zasněženě předvánoční

5.12.2010


Že venku mrzne až praští, s tím nikoho neomráčím, žádná novinka.
Že budou vánoce na blátě, se dá čekat, předpovídají to.
A pak, vánoce na sněhu jsem v našich končinách neviděla aspoň deset let.
Ale teď máme nachumeleno, vpravdě pohádková zima. Nastěnka, Marfuška a sličný Ivánek se sice vyskytují jen v pohádce, ale sníh křupe pod nohama i v realitě. A nějak větší ticho, nezdá se vám taky?

Zkusila jsem dnes na chvíli vypadnout ven, ale opravdu na chvíli, Královna zima mě přinutila dát svým botám zpátečku... přesto jsem stihla něco nafotit.

Fotečky mám tentokrát mírně upravené v Picasa, byly příliš šedé a takové posmutnělé.

Šípky neztrácejí svou krásnou barvu



























Zasněženo u řeky



























Borovice, která přežila vánoční šílenství

 



Žádné komentáře:

Okomentovat