sobota 11. prosince 2010

Vteřina v lednu

11.12.2010 (youtube)

Zatímco jsem si pár dní dávala od blogu oraz, vytvořila jsem video.

(Skutečně jsem pár dní nebyla schopna cokoliv spáchat, vytvořit, napsat... přišla na mě nějaká maxiúnava. Byla jsem jak zbitá a nanejvýš jsem zvládla navštívit pár oblíbených a napsat nějaký ten komentář... naštěstí od úterka elektřina nevypadává, takže komentáře mohu dopsat bez problémů).

Taky jsem trochu sbírala nějaké fotografie se zimní tématikou, s laskavým svolením oblíbených blogerek a blogerů... a přemýšlela, jakou písničku pro video vezmu. Pořád mi tam někde za očima zněla jedna skladbička od Hradišťanu.
Slyšela jsem ji kdysi náhodně v rádiu (zajímavé, na kolik písniček jsem přišla takhle náhodně) a snažila se ji sehnat jakýmkoliv způsobem.
Jmenuje se Vteřina v lednu a zní sněžně působivě.
(Není to klasický písničkový text, je to zhudebněná báseň Jana Skácela. Převést verše do písničkové nebo hudební formy je dost těžké, a myslím, že tady se toho zhostili víc než dobře.)

Nevím proč některé melodie lahodí mým ouškám zhejčkaným, a některé ne - Vteřina v lednu patří k těm prvním.
Snad se bude líbit i někomu z vás...

Hradišťan - Vteřina v lednu






P.S. ve videu bylo i poděkování Agrrr, ale její fotku jsem nakonec nepoužila - přesto, mám naplánované i další, takže se dostane i na Agrrr.
Také jsem zapomněla připsat na závěr blog Lawiane, i když je tam uvedena - za což se jí omlouvám. Ale na fotografii je její blog uveden, snad se nebude zlobit.

P.P.S. - doufám, že video půjde bez nějakých omezení.

Žádné komentáře:

Okomentovat