pátek 26. listopadu 2010

Intenzívně jsem pracoval

26.11.2010

- Kolik rad jste dal měsíčně?
- Já jsem pracoval velmi intenzivně.

- Ano, ale kolik rad jste dal měsíčně?
- Pracuji intenzivně každý den. Pracuji třeba dvacet dní v měsíci...
 Mě je jedno, kolik dní v měsíci pracujete. Mě zajímá, kolik rad takhle dáte za měsíc? Třeba šest?
- Třeba tisíc.

Janu Krausovi flašu slivovice za jeho neuvěřitelnou vytrvalost a hlavně trpělivost a taky sebeovládání.

Tolik k dnešnímu pořadu Uvolněte se, prosím.

P.S. všimněte si, jak politici mluví, kdykoliv jsou tázáni. Oni na to mají systém!
Vy se jich zeptáte, kolik je hodin a oni odpoví, že na tuto otázku není snadné odpovědět, na to mají odpovědné lidi a tým spolupracovníků, kteří musí vaši otázku prostudovat.
Nebo zvolí druhou možnost a řeknou, že zítra bude mrznout.

Žádné komentáře:

Okomentovat