úterý 2. listopadu 2010

Jen pár slov

2.11.2010

V posledních dnech jsem trochu mimo... skolil mě zákeřný virus nosohltanový a zuřivě řádí v mém ubohém těle. Takže ležím a piju čaje, ležím a koukám na filmy, ležím a piju další čaje a už mi připadá, že jsem v těch čajích utopená.
K tomu Aloe Vera spray, Stopangin, ACC long (už je to vážně dlouhý), tucet kapesníků a oči jak králík. Známe to všichni.

Ale prozradím, čím to je.
To je pomsta oné ořezané vrbky!
A proto se jí tiše omlouvám a doufám, že na jaře znovu obrazí a bude posílená a krásnější než dnes...





























Tyto dvě fotečky jsem pořizovala minulý týden. Bylo opravdu nádherně a líbilo se mi, jak slunce zlatí stromy...
Fotky jsou neupravené, tak jak bylo foceno. Ale fotku nakonec přidávám jen jednu.



























A několik našich žouželí, foceno asi před 14 dny:

Pozn.ten požvejkanej přehoz je výsledek vytrvalého úsilí našich mazlíků. Chci říct, ďáblíků...

Co říct. Asi nám zůstanou na krku. Ajaj...

  
 



















Žádné komentáře:

Okomentovat