sobota 1. ledna 2011

Jak na Nový rok, tak po celý rok

1.1.2011

Zdá se, že proti včerejšímu vlezlému mlhavému protivnému Silvestru je první den nového roku rozzářený, sluneční a usměvavý.
Nový rok je většinou jak stvořen pro bilancování - pro zajímavost jsem se šla podívat do svých loňských lednových předsevzetí.
Měla jsem prorockou vizi a předsevzetí jsem si nedala žádné.
Ale chtěla jsem se o pár věcí pokusit:

Že zkusím zdravě jíst a zdravě pít. (Tím pitím myslím doporučenou dávku tekutin a správně rozloženou...a jídlem nemyslím dietu, ale pestřejší kombinaci. Zatím jsem přišla z práce a vyplenila ledničku...)
- Toto se moc nepovedlo. Ale díky pravidelnému užívání mořské řasy v tabletce, zvané Kelp, jsem přestala mít ty příšerné chutě na slané nebo na sladké...

Že častěji zavítám do kina a nebudu peciválkovat u televize.
Nepovedlo se ani jednou. Fuj, fuj, třikrát běda. Takže přesouvám do letošního roku. A přidám i nějakou výstavu.

Že začnu cvičit.
Haha. Jednou se mi povedlo jít na zumbu. Dokonce mě to i bavilo. Jenže zumba je ve večerních hodinách a já mívám většinou odpolední...

Že si letos zaplatím kurz čokoládových masáží.
I kdeže. Čokoládové masáže jsem zvládla samostudiem na Youtubku.

Že cestou do práce vystoupím o zastávku dřív a udělám si krátkou procházku.
Jo, tohle se mi občas povedlo. Dokonce jsem přitom vycvakala pár záběrů na místní květenu.

Že budu číst i jiné knihy než scifi a fantasy.
I tady se mi to povedlo. Několik historických románů, vytáhla jsem naše klasiky jako Karel Václav Rais nebo Karolina Světlá, a několik knih ze současné literatury.

A že si konečně nechám vyrobit tu novou skříňku na kazety, dévédéčka a cédéčka. Zatím se mi úspěšně hromadí na hromadě a nejsem si jistá, jestli je to pro prospěšné...
Vyrobit jsem si ji nenechala, ale koupila. Pěknou šikovnou úzkou skříňku s policemi, které se dají libovolně nastavit. A hned v trojím provedení.
(A hrome, potřebovala bych ještě asi dvě...)

A že vyházím staré věci, které už nenosím a ani nosit nebudu...
Tohle přesouvám do letošního roku. Opravdu. Musím to probrat... každý v mém okolí si dělá velký průvan ve skříních a s úspěchem. Že bych to nezvládla?

Pro letošní rok si dávám další úkol (neříkám tomu předsevzetí) - probrat všechny cédéčka a dévédéčka, a vytřídit.K tomu ještě přidám knihy - jako měřítko si vezmu slogan: když to nepoužiješ ani jednou za rok, nepotřebuješ to.

A na závěr posílám Novoroční líný pozdrav - zpoza loňského stromečku.
Líně se probouzím do nového dne a do Nového roku. A chtěla bych věřit, že stejně tak líně poplyne i ten jinak splašený čas.

Žádné komentáře:

Okomentovat