pátek 5. dubna 2013

Foto dne, týdne, měsíce

5.4.2013

Dnes jen z archivních fotek... Fotky jsem protentokráte volila upravené. Více či méně.
 
Dvakrát totéž a není to totéž. Plazící se šlahouny po zdi.




 Divoce jarní narcisky


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
Dobrou noc a sladké sny


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ohnivá jeseň!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Oslnivý podzim


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Moje oblíbená scenérie, vrboví u řeky


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bublina. Micinka, která už zmizela v propadlišti času.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tento dům už leccos pamatuje, stejně jako letitá vrata, držící silou vůle.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Porculán, který se mi mocekráte líbil


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
Baski, můj smutný pes



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Můj nejoblíbenější porcelán


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Obláčkování nad křižovatkou



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Autííí!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat