čtvrtek 11. dubna 2013

Malí Picassové v knihovně

11.4.2013

Už jsem nejednou zminovala, že v knihovně 2 se furt něco děje.

Dnes jsem šla vracet dvě knížky a mrknout, jestli není k mání další díl Hry o trůny (čtu od 3.dílu, protože předchozí dva jsou zatím půjčeny) a pro jistotu si přibalila digitál. No jasně, dnes se hodil.

Je tam totiž výstava obrázků, které malovaly děti v Lidušce. Dívala jsem se na obrázky, na jména i na věk dětí a byla jsem příjemně překvapena. Jistě, jsou vybrány ty nejhezčí nebo nejzajímavější. Obrazy byly malované na zadané téma.

A teď, trocha barevného ladění pro vaše oko.
 

 Portréty. Zde bez iniciál a věku.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Krajinky. Jména a věk momentálně k nerozluštění. Asi kolem 11 let.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Portrét zvířete, A.V., 11 let


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dominantní ruka, S.Š., 7 let


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Andulky, M.P., 10 let
(někteří si možná vybaví portrét andulek, který namaloval i můj synovec - ano, taky chodil na kurzy malování do Lidušky a Andulky měli jako téma. Pro ilustraci jsem jej přidala na konec tohoto článku).


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Portrét zvířete, M.M., 11 let
(tak tohle by se mi fakt líbilo i jako obraz na zdi)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Moje prázdniny, J.K., 10 let


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Portrét zvířete, A.S., 10 let


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Portrét zvířete, J.P., 11 let


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Název, jméno a věk - teď nemám zaznamenáno, pokusím se doplnit. Zřejmě šlo o dítě ve věku 11 let.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gepardi, A.V., 6 let


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lidové tradice, A.K., 10 let
(Zajímavé prostorové vnímání)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Portrét zvířete, P.K. 9 let


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Co denně potřebuji, B.H., 7 let


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Když mají brouci večírek, A.S., 8 let


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A na konec dílko od patnáctileté L.Z. - Když mají brouci raut
Tato povedená grafika by se skutečně dobře vyjímala jako obraz.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dole pod schody obvyklá nástěnka. Ta poslední byla zimní, studená. Dnešní nástěnka hýří veselými jarními barvami...


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Asi nejvíc mě těší, že přes všechny počítačová lákadla jsou barvy, tužky a pastelky pořád živé.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
P.S. pro ilustraci - Andulky, kterak je namaloval synovec P. Jen nejsou umístěny v knihovně, ale u druhé babičky.
 
Omyl, jsou tam!


 


Žádné komentáře:

Okomentovat