úterý 23. dubna 2013

(Ne)malé radosti 7

23.4.2013

Tentokrát se malé a nemalé radosti nějak vyhýbaly mému domu a mým cestám. Dokonce byla doba, kdy jsem si říkala - ani jedna malá radost za den?
Reklama
Ne, skutečně nebyla.
 
 




A není jich ani tolik, kolik bych chtěla. Ale přišly, sice zdráhavě, pomaličku, opatrně a po špičkách, ale přišly.
 
 

 
 
 
Díky Lofn jsem objevila pár dalších programů na fotky (jak víte, tohle je věc, která mě fakt baví)


 
 
 
 
V knihovně měli ságu Hra o trůny a protože sleduji v současné době seriál, chtěla jsem si přečíst i knižní předlohu. Jenže ta sága už má dobrých pět dílů a každý díl je jedna tlustá bichle, takže peněženka by nestačila. Knihovna je záchranou!
 
 




V téže knihovně jsem viděla a nafotila super výstavku malovaných obrázků dětí z Lidušky. Obrázky miluji, a oceňuji kvalitu a krásu těch, které jsem viděla. Děti jsou úžasně nadané a ani svět počítačů je nezbavil fantazie.
 
 




Brácha mi dovez vozík uhlí, takže na zimu budu mít čím topit
(Teď ještě čekám fakturu za plyn, tak aby mi tu radost nezkalila).


 
 
 
 
Upekla jsem (poprvé) výtečnou švédskou buchtu, kterou vždycky pekla moje máma. Byla to její raritka. A buchta se mi povedla, příště dám recept.
 
 

 
 
 
Dnes mi došla zásilka od Essens, kde jsem se zaregistrovala - je to svět vůní. Parfémky za příznivé ceny. Došel mi pěkný vzorníček a objednala jsem si několik parfémků do začátku. Chci je nabídnout klientům a vlastně všem, kdo by měli zájem. A vyzkoušela jsem první čtyři vůně a mám z nich opravdu dobrý pocit. Voní úžasně!


Náhled do balíčku. Několik parfémků, několik katalogů a vzorečky na vyzkoušení.







Pouzdérko na vzorníky. Nebo, líp, pouzdro. Koženkové a bytelné. S přidaným blokem a tužkou pro případné objednávky. V boční kapse prostor pro katalogy.



No a tady máme vzorníček. Můžu říct, voní vážně dobře.


 

Žádné komentáře:

Okomentovat