úterý 6. srpna 2013

Projekt 365-2

Pokračuji? Pokračuji.

Úterý 30.7. - sprchlo! Prší. Lehce, žádné avizované bouře s krupobitím, naštěstí. Lehce a příjemně se ochladilo.
Synoveček P. na návštěvě u babičky a u mě. Odmítal se fotit a dělal ducha! (rychle se pohyboval, takže byl šmouhatej). Den s Pánem prstenu.
Po příchodu domů nečekaný návštěvník ve dveřích.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  

 
 A jedna ruka.

Středa 31.7. - Zaplaceno sipo a faktura, telefon a zakoupena jízdenka měsíční.
Už druhý měsíc se k nám vtírá další zrzavá kočka (asi spíš kocour). Občas ho seřvu, občas ho nechám žít.
A znovu jsem si uvědomila, že bych měla konečně zlikvidovat ty dřevěné palety. Jenže, v tom vedru... však na ně přijde čas.
Mimozemšťan!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 

  
Čtvrtek 1.8. - Volný den. Na oběd zeleninka dušená, s připálenými těstovinami. Ó, jsem šikovná kuchařka! Ale co si navařím, to si sním.
V těchto vedrech mají zedníci zelenou. Zateplujou místní školu.
Posedávání u netu a poslech filmových soundtracků. Tentokrát písničkový výběr, a tak tedy Twillight, Eclipse, Love Actually a Vampire diares. Love Actually mírně zklamalo, asi bude vyřazeno.
Půlnoc. Za oknem mňouká Činda. Jdu jí otevřít, vbíhá jak divoká voda, celá šťastná.
O pět minut později. Za oknem mňouká Činda. Jdu jí otevřít, vbíhá jak divoká voda, celá šťastná.
Je normální?


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
Pátek 2.8. - Volno! Synoveček dnes doma. Asi jsem to přehnala se svými dobrými radami, aby se zlepšoval v malování. Koneckonců, živit ho to nebude.
Dobíjím se a slintám nad Flerem.
Na TV se objevuje nápis: Přidáváme 10 nových programů, resetujte set-top-box.
Učiním tak.
A mám o deset programů méně.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sobota 3.8. - rybiškaaaa!
Dar od mého ctěného bratra, rybařícího na Modré zátoce nedalekých rybnících. Pěkný kapřík, něco přes dvě kila. Zabit, vykuchán, odšupinován, naporcován, rozdělen, zamražen, uvařen i usmažen.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 

 
Neděle 4.8. - ráno s hrnkem do dřezu a najdu tam kocoura. Spícího. Než jsem doběhla s foťákem, už se probudil, po dvou cvaknutích už vystartoval. Přes den pauzírka, co chcete v takovým hicu dělat, odpoledně mě napadl božský nápad, že sjednu na kole na návštěvu k bráchovi.
Kapku jsem se přecenila, nebo spíš podcenila počasí. To zatracený vedro!
Večer dost silná bouřka, naštěstí jsem to stihla dřív. Ale žádné škody, tfuj tfuj tfuj!
Zčernal mi mobil, chtěla jsem ho rozkuchat, ale nešlo to. Po půlhodině piplání mi najednou naskočil. Zdá se, že už dodělává...
Od synovce Hru o trůny III.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
Pondělí 5.8. - po bouřce svěží vzduch. Jdu obhlédnout škody. Střecha celá, ono to tak hrozný nebylo. Ale sousedovic mají spadlé muškáty i s truhlíkem.
V porovnání s tím, co se dělo v jižních Čechách, úplná malina.
Na oběd třetí dávka rybí polévky a pečené kuřátko s novými brambory. Bramborami?


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
Pěkný den!
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat