pondělí 12. srpna 2013

Projekt 365-3

Další týden

Úterý 6.8. - Na poslední chvíli jsem zastihla tři momentky z okna autobusu. Tyhle pohledy mám ráda, posečené pole a řádně smotanou slámu do balíků.
Zkolabovala mi pračka!
Zastavila se u ždímacího procesu.
Načež jsem málem zkolabovala já.
Ale pak jsem si všimla chybičky, která se vloudí, a vypnula zmáčknuté tlačítko na proces máchání.
Balvan, balvan mi spadl ze srdce.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

  
 
 
 
 
Středa 7.8. - Prší! Zmoklo nám prádlo!
Ranní dosušování.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
Čtvrtek 8.8. - Mamka.
Už jsou to dva roky a ještě nepřebolelo.
Valar morghulis.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pátek 9.8. - ibišek, který mi nekvetl už víc než pět let (přes všechno vyhrožování a domlouvání), nasazuje na květ.
Rozvíjej se, poupátko!



Sobota 10.8. - v noci bouřka bouřlivá, až jsem šla odpojit televizi a spol od zásuvky. Naštěstí nevyletěl proud, nic se nestalo. Krásně sprchlo a příjemně se ochladilo.
Řekla bych, že přišel podzim.
Na oběd výtečné kousky kuřecích prsíček na cibulce a s cuketou. Plus rýže.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Neděle 11.8. - lenošení jaksepatří. Hraju Virus 3, a brouzdám po archivech Malého Chlupatého Stvoření. Kdepak se nám podělo, vrátilo se na Alfa Centauri, nebo odletělo do jiných exotických končin vesmíru? Snad je spokojené a užívá si pobyt na jiné planetce.
Na oběd výborná bramborovozeleninová polévka s kapáním a smažený kapřík odminula s kuřecími prsíčky a pečenými bramborami se slupkou. Mňam!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
Pondělí 12.8 - jsem celá rozleptaná z některých diskuzí, které se rozpoutaly u sobotního článku. Dnes žádná fotka. Nebo spíš...


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ale už jsem to rozdejchala a dobíjím baterky. Ty skutečné i ty ve mně:


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
K tomu naordinován poslech písniček, takových, který dokážou rozhejbat. Take on me, Beautiful Day, Halo od Beyonce, Because the night, Cry for you, Addicted a další.
Škoda že nejdou písničky nafotit.
Zpívám si My immortale a kočka na mě pleští oči.
Ať žije muzika!





P.S. pokud se nezobrazují všechny fotky, je zas problém v blogu! Ty fotky tam skutečně někde jsou...

Žádné komentáře:

Okomentovat