středa 21. srpna 2013

Humor je koření života

Viděla jsem u Růženky v komentáři.

Když jste u těch aut, teď jsem zrovna četla vtípek:
Dívka hovoří k otci: ,,Tati, jeden chlapec ve škole mi řekl něco, čemu jsem tak docela nerozuměla. Říkal, že mám pěkný čelní sklo, překrásný kufr, super karoserii a moje nárazníky jsou bezchybné...
Otec na to: ,,Vyřiď mu, že jsi ještě v záruce a jestli se opováží zvednout kapotu, aby zkontroloval hladinu oleje, tak mu urvu výfuk...""


Miluj bližního svého!

Jdu dnes ráno do práce po nábřeží, spatřil jsem topícího se cikána.
Zoufale se snažil udržet nad vodou přestože měl kolem těla omotaný ukradený měděný kabel.
Spolu s ním zápasil se živlem i jeho asi desetiletý syn, který měl na zádech přivázané ukradené kolo od automobilu.
Bylo mi jasné, že pokud brzy nepřijde pomoc, tak určitě utonou oba.
Jako zodpovědný občan ČR, který nesnáší slepý rasizmus jsem událost neprodleně oznámil

1) městské policii, 2) hasičům a 3) záchranné službě .

Jsou čtyři hodiny odpoledne.
Oba utonuli a já se nemohu zbavit pocitu, že jsem zbytečně vyhodil peníze za tři poštovní známky.



Žena přinese domů kocoura, muž se s ní pohádá, že to zvíře půjde z domu, že nepatří do bytu.
Vezme ho pod paži, zanese o tři bloky dál a pustí ho do parku.
Vrátí se a kocour už sedí přede dveřmi.
Naštvaně ho naloží do auta, zaveze za město a vypustí v lese .
Vrátí se domů a kocour už zase sedí přede dveřmi.
Chlap je z toho na prášky, opět ho naloží do auta, odveze nějakých dvě stě kilometrů do druhého okresu a vypustí v bažinách.
Asi za půl hodiny volá ženě: "Kocour je doma?"
"Ano před chvílí přišel".
"Dej mi ho k telefonu, kurva, já jsem zabloudil !!!"


 

Žádné komentáře:

Okomentovat