pondělí 26. srpna 2013

Projekt 365-5

Další týden přede mnou, další týden za mnou...
 
20.8. - úterý - po bouři přenáramné všechno pookřálo. I ten ibiškovej květ tak nějak víc zrůžověl...


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
21.8. - středa. Někdo mi pořád píše esemesky. Začíná to být otravné. Nudí se? Ať si koupí medvídka mývala!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(P.S. u této fotky jsem hodně zvažovala, zda ji zveřejnit nebo ne. Ale nakonec... proč ne. V tomhle případě udělám vyjímku. Fakt mě otravuje!)
Mimo tohle nadělení jsem vytáhla bednu se starými Praktickými ženami, Dorkami, Kreativy a časopisy o pletení. Chci je znovu projít a hlavně, mám chuť něco uštrikovat. Něco jednoduchýho, samozřejmě...

22.8. - čtvrtek. Nafoceno pár záběrů u řeky a dva vyvrácené stromy, z pondělní bouřky. Byla tentokrát opravdu silná, a větřisko, které opravdu zařádilo, vyvrácených nebo rozlomených stromů bylo více.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
23.8. - pátek. Poslední kvetoucí divizna?


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
24.8. - sobota. Tenhle obrovskej kakáč je na staré brance ve dvorku. Dveře už dávno vyrvané z pantů, jen otevřený průchod zůstává. A ten maxi betonovej květináč, který chtěli shodit mamka i brácha. Asi měli strach, že by jim to spadlo na hlavu...
V tomto betonáči se rády povalovaly naše kočky. Teď trochu obrostl jakousi popínavkou se žlutými květy.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
25.8. - neděle. Něco vám prozradím, jedno straaašlivé tajemství.
Kus žvance nikdy nezklame!
Improvizace, mouka, cukr, vajíčko, tuk, nějaké ovocinko a tvaroh. K tomu voňavá turecká káva a je to žůžo labůžo!
A příště, příště řezy nakrájím, načinčám, přidám luxusní šálek s kytičkama a vyrobím ukázkové foto.
Jako z časopisu.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
26.8. - pondělí - je hnusně, je hnusně, je hnusně.
Skončilo léto.
Bude ještě slunce?
Všimla jsem si jedné zajímavé soutěžní výzvy a prudce zalitovala, že jsem letos nevyráběla marmeládu. Mám totiž jeden speciální recept a to byla úplná bomba.



Tak jo. Konec konec prázdnin, konec léta a doufám, že tohle počasí nebude zas do příštího května.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat