neděle 25. srpna 2013

Hokus pokus marokus tyč, už jsem z těch obrázků celá pryč

25.8.2013

Zase jsem se pokusila o něco víc, než klik v programech a musím říct, že klik v programech je jednodušší.
Tentokrát jsem se zapotila v Pfotofiltre, když jsem chtěla zkusit nový Bein návod na částečné vybarvení obrázku.
Její hříčky s čočkou byly totiž náramné!

Rozklikla jsem PF, vybrala fotku z mé fotkové databáze a postupovala krok za krokem. První a nejdůležitější zádrhel byl asi v kroku 14 - Invert.
Ať jsem dělala co chtěla, pořád se mi nějak nedařilo a zabarvoval se mi vnitřní obrázek, místo toho vnějšího.

Nafoceny původní obrázky a za nimi upravované.











 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pak se mi najednou povedlo a vše se rozkliklo tak, jak má. Heuréka!




Jenže...když jsem zkusila totéž ještě jednou, byla jsem tam, kde předtím.
Co jsem sakra udělala špatně?
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat