pátek 15. října 2010

Pavana za deset švestkových knedlíků

15.10.2010 (youtube)

Kdo nezná Spirituál kvintet? Je někdo, kdo neslyšel ani jednu písničku od těchto báječných muzikantů?
Inspirací Pavany byla původní skladba od francouzského hudebního skladatele a kněze, Thoinota Arbeau. Je to renesanční písnička (ráda bych slyšela originál - existuje pod názvem Belle qui tiens ma vie) a je jedna z nejkrásnějších, jaké znám.

A svoje přání jsem si hned vyplnila, písničku v originále vyhledala na Youtube - opravdu tam je a v několika provedeních. Je zvláštní. Přesto, úprava od Spirituál kvintetu se mi asi líbí nejvíc... myslím hudební složku. Dlouho jsem chtěla vytvořit video k této písničce, protože prezentace Pavany na Youtubku je dost chudá...
Fotky a obrázky jsem vybírala hodně dlouho, chtěla jsem video uspořádat trochu ve stylu k písničce o lásce a o tom, že není dobré být sám.

Takže, ano, první video jsem vytvořila ich sama, s pomocí hudby Spirituál kvintetu a krásných fotografií a obrázků z netu.




Žádné komentáře:

Okomentovat