neděle 24. října 2010

Pamatujete na den, kdy bych se sama nejradši zmlátila?

24.10.2010

30.června se mi povedl husarský kousek - domnívala jsem se, že jsem si zlikvidovala úchytku na cartridge.
Napsala jsem o tom článek.

A děkuji také za vaše odpovědi!
Ale, víte vy, co se stalo?
Někteří už tuší, a začínají se jim kroutit koutky úst.

Ano. V pátek večer jsem si chtěla jen oskenovat obrázek. Neboť skenner fungoval.
A jak tak otevřu víko tiskárny, co se stalo?
Po kolejničce vyjely ty podělaný úchytky na cartridge!!!

Výsledek Murphyho zákonů:
nové cartridge (zatím v záloze)
stará tiskárna funkční (teď v záloze)
a nová tiskárna zapojena (neb v pátek dopoledne ji vyzvednul v prodejně můj brácha a dovez mi ji v sobotu.)

A v ten moment jsem si připadala zralá na zakoupení této klávesnice.





Žádné komentáře:

Okomentovat