úterý 26. října 2010

Kruh kolem Malého Chlupatého Stvoření

26.10.2010

Malé Chlupaté Stvoření je nejen hravé, ale vysílalo do okolního vesmíru svou výzvu.















Vyhlásilo před devíti dny zajímavou soutěž, která byla volná pro všechny.
Tři témata, na každé téma tři dny.
Celkem devět dní.

Témata zněla:

Ona a Stařec
Světle modrá pavučina
V hlubině mysli

Sešlo se několik lidiček, kteří se chopili nadhozené udičky a nažhavili mozkové závity a závitky.
Myslím, že si zaslouží své zviditelnění - a to zde:









































 Přes odkazy už se na ta dílka nedostanete, protože blog zanikne. Nebo v budoucnu bude zaniklý.
Ale Vendy z eumenidas blogu byla mazaná potvora, a tyhle soutěžní dílka si postahovala na počítač do wordu.
Takže, kdyby byl zájem, můžu je postupně, nebo hromadně, zveřejnit.





















Na toto původně bíle usměvavé logo, které už dobře známe, jsem zkusila zapsat všechny lidičky, kteří se zúčastnili oné vesmírné devítidenní soutěže.
Nebylo to lehké, jména jsem psala v programu malování, a protože nevlastním zázrak zvaný tablet, psala jsem jména myší. Docela obtížné a proto je písmo poněkud kostrbaté...
Snad se započítá dobrý úmysl!

5 komentářů:

  1. Nejúžasnější stvoření je odchlupeno!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne. Fakt?
      V každém případě škoda, že přestalo.
      A doufám, že není zároveň oškubáno.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  2. Komentář těsně vedle, takže znovu a lépe :D.
    Božínku, to jsou vzpomínky! Na tohle si pamatuji moc dobře, hlavně proto, že jsem nedávno všechny své články předělávala a tak si mohla zavzpomínat, moje https://moje-nova-mozkovna.blogspot.com/2010/11/chlupatomale-devetidenni.html :).

    OdpovědětVymazat