pondělí 14. března 2011

Soutěže u Issynky

14.3.2011

Před nějakým týdnem jsem viděla odkaz na grafickou soutěž na blogu Issynky, po názvem: Challenge
(Jak jsem zjistila pomocí slovníku, challenge znamená výzva.)
A celé jsem to shrnula do jednoho článku
Má čtyři témata, colorizace, retuš, restaurování a blend.
Docela náročné, aspoň pro mne - ale nedalo mi to a zkoušela jsem aspoň něco.
Zatím jsem jakž takž provedla retuš, pracně jsem zafušovala do colorizace (neúplné) a čeká mě restaurování a blend.
Ale protože prý nemusí být všechno, tak asi restaurování vynechám... i když, kdo ví.

Nejprve jsem zkoušela colorizaci. Nejsem v tom zběhlá, a určitě budou v soutěži colorky daleko lepší. Ale, jak se říká, je důležité se zúčastnit (cynici podotknou, že je důležité i vyhrát). No nic, jdu do toho...

Colorky jsem udělala v několika úpravách, sama nevím, kterou zatím vybrat. Ale protože uzávěrka je zítra, měla bych sebou hodit...)

  
Colorizace

 
 

































Retuš (po pravdě tady mi připadá jedno jako druhé, takže jsem buď vložila blbé fotky - obě stejné - nebo jsem tu práci odflákla - vlastně už to vidím, retušovala jsem pihu.)

  















 
 


















Restaurování 

 















































Blend neboli prolínání

 Vybrané motivy:






Žádné komentáře:

Okomentovat