neděle 30. října 2011

Trocha fotečkování

30.10.2011

Zatímco jsem od pátku přemýšlela o nesmrtelnosti chrousta, udělalo se trochu hezky a tak jsem se dokopala k vypadnutí ven.


Počasí se vyjasňovalo minutu za minutou a zatímco jsem vyšla za situace oblačno, došla jsem za stavu slunečno a modrá obloha. (No, to slunečno bylo trochu s nadsázkou, ale trochu zasvítilo.)

A abych tady netlamkala marně, dám pár fotek. Nebo lépe řečeno, pár fotek obyč a sérii fotek jednoho stromu. Ten mě tak nadchl, že jsem ho nafotila ze všech možných pohledů. Fotila jsem cestu k němu, záběry na větve, pohled zespodu, záběr z boku a na konec pokus o celý strom.

Začínám ... záběry na potůček (teče rudý), několik podzimně laděných barev - některé mírně upravené, některé v původním nafocení - slepé rameno rybníku a pěkně vykotlaná vrbka.













































































Jeden pěkný kontrast čerstvě zoraného pole - fotka mírně upravena, zvýrazněna sytost a kontrast..



























Pěkný podzimní pohled na spadané listí, příchodovou cestu, záběry na zlatý strom, zlaté listí, podhled do nebe a zlatý strom celkově.
























































































































































Taky se mi mimoděk povedl rozevlátý snímek a vzpomněla jsem si na alfacentaurskou uwologii.
Takže jsem se rozevlála ještě dvakrát...













































































Nakonec jsem fotila osamělý strom v poli, zbytky kukuřice po sklizni a rozsypanou kukuřici na cestě. Plýtvání!


























 
A jak jsem došla celá hladná, zbaštila jsem špagety od včerejška a konečně ušlehala, umíchala, ozdobila a napekla hrnkovou buchtu. (Ona hrnková je fakt nejjednodušší, nemusím vážit, stačí odměřit na hrnky plus jedno vajíčko.)

Buchetka je luxusní, s malinami, borůvkami a kousky čokolády.
K tomu kafčo a byla pohoda...


      
  
P.S. ten osamělý strom a vrbka se kamsi ztratily.

Žádné komentáře:

Okomentovat