pondělí 10. října 2011

Týdeníček 5

10.10.2011

Nojo.

Pondělí - vytáhla jsem založenou bonboniéru. Nugát Orion. Bože, fůůůůj! To je hnus! Ta pachuť!
Kam zmizla chuť starého dobrého nugátu? Tohle mi připadalo jak kakaový tuk.
Hnusné, hnusné, hnusné!
Nabídnu to kočkám nebo odpadkovému koši.

Úterý - pracuji na prvních návrzích pro slevový portál. Zkusím jít do toho, i když budu tratit, možná získám. Je to docela zabíračka, vymyslet text, zpracovat nabídku.

Středa - oslovení prvních portálů. Jsem zvědava na odezvu a podmínky, i když si od toho moc neslibuji - ty slevy jsou vražedné.
Auvejs. Moje nabídka je zavržena. Nejsem dost dobrá. Cenová konkurence je brutální. I když, po podrobném shlédnutí zjištěno, že jsou levnější protože procedura je kratší.
Musím vymyslet něco jiného.

Čtvrtek - dnes absolutní neplacené volno.
Přetahuji fotky produktů, které používám a cpu je do webovek. Vymýšlím jinou proceduru. Vařím si italskou polévku Minnestrone po česku. Neboli, co dům dal.
Kočky by furt žraly! (Nugát jsem už vyhodila do koše.)
A uječená andulka už mi tak leze na nervy, že jsem ji vyhostila na dvůr. Kde se sakra v tak malém ptákovi bere tolik síly?

Pátek - prší. Kdo by to byl řek?

Sobota - stěhuju skříně. Kousek po kousku, tak nějak postupně, proč spěchat, mám přece dost času...
Mezitím pracuji na videu pro Beatricii. Jenže mrzne a mrzne, potvora, (tedy to video, ne Beatricie...) dnes už resetuji počítač počtvrté, takže pokračování zítra.
Taky poslouchám Pražský výběr (dnes mám na něj náladu).

Neděle - skříně přestěhovány. Zbývá udělat debordelizaci, protože to vypadá jak po výbuchu. Vážně, je neuvěřitelné, co se do těch skříní vleze.
A protože za týden bude kontejner, už vyčleňuji pár věcí, které půjdou do smetišťových lovišť.
P.S. - pěkná kosa.

FOTO TÝDNE 





Žádné komentáře:

Okomentovat