sobota 8. října 2011

Soumrak a dýňové nadělení

8.10.2011

Posledně jsem prošvihla perfektní zrcadlení, protože jsem měla vybité baterie do digitálu. Oboje, i ty náhradní...

Takže jsem zkusila podruhé... a objevila pěkné pole s dýněmi. Žlutily se a kulatily jedna vedle druhé a čekaly na obětování k halowenskému dni. Mimochodem, viděla jsem i upoutávku na Hallowen masáž, to mě vážně zaujalo, ale není to masáž dýněmi, leč nějakým paprikovým extraktem s růží, to je opravdu zajímavá kombinace, a k tomu dýňový nápoj. Dýňový nápoj jsem taky nikdy neochutnala, ale vím že to byl oblíbený nápoj v jistých Bradavicích. Možná chutná podobně jako ananasový nápoj?

Dnes jen několik foteček... slibované zrcadlení a pole s dýněmi. Máme tady podzim...

Zrcadlení... fotka mohla být lepší, uznávám, ale šlo mi o ten odraz.

 


























Upoutaly mě dýně.
Dýně. Spousta dýní. A představte si, že je nikdo nekrade... zatím.



























Jeden pěkný západ slunce... mám ještě jeden, ale ten jsem dala do Fota týdne.

Žádné komentáře:

Okomentovat