neděle 12. srpna 2012

Obláčkování a další maličkosti

12.8.2012

V úterý (tento týden) jsem zase vytáhla kolo. Jen tak. Bylo hezky, dokonce se zdálo, že nebude bouřka (nečekané proměny počasí mi docela brání v nějakém vyjíždění na delší dobu, opravdu bych nerada zastihla bouřku někde cestou).


Ale bylo hezky, bylo příjemně, a tak jsem vzala kolo.
Už za humny mě uchvátil pohled na tu nejkrásnější modrou oblohu, posetou bílými obláčky. To bylo jak z pohádky...
V dálce tlumeně vrčel a hrčel traktor, který plužil pole. Nad ním poletovali rorejsi. V našem kraji je hodně rorejsů, lítají v kruzích a tančí kolem sebe a neustále cvrčí. Byl poklid a obláčky si klidně proplouvaly, beze spěchu.

A tak jsem zastavila, vylovila z tašky digitálek a vyrobila pár výcvaků.

Pole posečené a v dáli vidět klášter.



























Obloha byla skutečně tak modrá. Vážně, jako v pohádce.


















































   

Od krásné modré oblohy bych se odklonila do městských ulic.
Jak jsem minulý týden byla bezhlavě utrácet, procházela jsem ulicemi a všimla si zajímavého úkazu.
Brzká příprava na zimu? Prevence? Nebo se výzdoba stromku tak zalíbila, že ji nechtěl nechat sundat a případné zloděje vyšlehal větvemi?







 












































 
Zajímavý nápad, pěkné provedení. V pozadí pouliční harmonikář.

(foto zmizelo)

Když jsem u těch obláčků, tyhle se pěkně kupily minulý týden. Do dvou hodin z nich byly mračna a bouřka jak vymalovaná.

(foto zmizelo)

Mám ráda romantická zákoutí a pohlednicové pohledy. Tahle fotka je pořízena asi před dvěma týdny. Kostel ve Vojkovicích (nebo spíš jeho špička) a romantický koutek u řeky, o kousek níž.


























 
To barevné cosi na fotce vzniklo samovolně. Nevím proč. Jedno z kouzel mého digitálku, který občas vyčaruje to, co není...



























Cestou zpátky jsem se stavila u našeho rybníka a zkontrolovala cyklostezkového ukazatele.
Dosud stojí a dokonce není ani zagrafitovaný.



























Nejenže nezmizel ani nebyl začárán ukazatel, ale přibyla i souprava sestávající z dřevěného stolu, dvou lavic a odpadového koše. Pro počestné pocestné.


























 
Tady v okolí nemáme ani atraktivní hory, ani tajemné jeskyně, bouřlivé vodopády nebo strmé skály, lesy plné zvěře, hub, mechu a jehličí ani křišťálové studánky.
Ale i tady v okolí je hezky. Jsou tu potůčky, kříky, remízky, pole s obilím, vlčími máky, řepkou, slunečnicemi a báječné cyklostezky.

Žádné komentáře:

Okomentovat