středa 15. srpna 2012

Tak jsem šla pro jednu šlehačku

15.8.2012

Tak jsem šla pro jednu šlehačku, protože náš čičánek je nemocinkatej, těžce se mu dýchá, děsně chrčí a špatně se mu polyká.


Šlehačka stojí asi kolem dvacky, plus mínus.

A vzala jsem košík a cestou jsem přihodila jednu krabici granulí, páč granule se vždycky hodí, jedny kuřecí křidýlka, neb byly v akci, prošla jsem kolem toaleťáků, takových pěkných, jemných, modravých a řekla jsem - ne! Jdu jen pro šlehačku, pro šlehačkůůů, prospěvovala jsem si, až jsem přišla k chlaďáku a bacily mě do očí cedule s akcema, spousta cedulí na spoustu mléčných výrobků.

Šlehačka byla v akci, ale rafinovaně duo pack, protože aby se jí zbavili, žejo.

Takže šlehačku dvakrát. Měli v akci čerstvé mléko, tak jsem zalkala, ale vzala je, protože to se dá aspoň trochu pít, na rozdíl od těch trvanlivých.
Taky měli v akci pomazánková másla a Almette, takže jedno pomazánkové máslo a jedno Almette (a to měli od každého tři druhy a náramně mě lákalo vyzkoušet Almette bylinkové) a taky měli v akci trvanlivá mléka a naše čičiny pijou trvanlivé mléko. Ještě jsem přibrala dva pytlíky akčních čipsů ( 9 korun za sáček) a nějaké rohlíky.

A z původní asi dvacky toho bylo 207 korun.

A to jsem ještě zavřela oči, abych neviděla eidam za 99, rovněž v akci.

Stejně ho koupím pozítří, už to vidím.

A při mém štěstí bude už po akci a bude stát 136.

Žádné komentáře:

Okomentovat