středa 1. srpna 2012

Předtím a potom - rajhradská pouť a prázdná místa

1.8.2012

Ráda porovnávám věci v odstupu různých časových úseků. Jaro, léto, podzim, zima... nebo v loňském případě jsem dávala dohromady splav v normálním stavu a při povodňovém ohrožení. Táž doba, jen jiný rok...
Dnes jsem tak courala na autobus a vzala to klášterní alejí. A jak jsem šla po silnici, stříhla jsem jednu fotku - podobnou jsem fotila asi před měsícem, na Petropavelské pouti.
Jak to bylo předtím a jak je to dnes? Uvidíte pod perexem.




 








































































 



Jak je vidět, vše se srovnalo do normálu. Tam kde bylo moře stánků, procházející a korzující lidičkové, a spousta atrakcí, je teď klidno a poněkud vylidněno. Ale tak to má být, každý den nemůže být svátek - právě proto jsou tak zřídka, abychom si je o to víc vychutnali.

A jako bonus přikládám foto slunečnic, které se zlatily hned vedle aleje, jen přes silnici.
Fotka je lehce upravená. Pixlr!



























Hezký den vám všem... Vlastně už půlka léta za námi.

Žádné komentáře:

Okomentovat