čtvrtek 16. srpna 2012

Trocha plácání a trocha obrázkování

16.8.2012

Tento týden mám něco jako dovolenou.

Ani neplánuju, co budu dělat, prostě to, co se zamane. Trochu čtu (znovu jsem vytáhla Twillight a prokládám ho Hunger Game). Pouštím Fringe, Upíří deníky a sem tam střihnu nějaký filmeček. Stejně u něho usnu.

Na blogovém světě se dějí věci. Po nastartování Akčního blogu se náhle na Srdci blogu objevují témata, která tam dříve nebývala. Nebo jsem si toho nevšimla? Ne že by mi to vadilo, ba naopak, vítám každou změnu a každou aktivitu. Akčnímu blogu budiž chvála, neb se pěkně rozjel a zatím má slušnou úroveň a novinky jsou opravdu aktuální.
Stejně tak se trochu porozjel Katalog blogů, dost zajímavý projekt, trochu nevděčný, protože jde o sběr dat, tedy shromaž'ďování údajů o kvalitních blozích. Amaran si opravdu dala práci, už má zapsaných víc než 280 blogů.

A vůbec se príma rozjely projekty, výzvy, challange, meme, řetězáky, nebo jak se tomu ještě dá říkat. Mně se líbí to desetidenní, ale sama bych si do toho netroufla. Je to opravdu dost osobní a dost na tělo, ale myslím, že je to svým způsobem dobrý psychický úklid nitra.

No a já uklízím v počítači. Protože ho mám co? Protože ho mám přeplněnej! Ale je to těžký, nerada něco mažu. Takže to dělám postupně, vylučovací metodou. Vyloučím to nejslabší, v dalším kole po nějakém čase to zopakuju. Mám pocit, že mi počítač furt nadává, že má přeplněnej disk a že už tam vážně, vážně není místo. Nojo, jsem virtuálně hamižná. Ham ham.

Hóladilý, ještě mám fůru času, mám fůru času a tak spím v obilí. No, v obilí bych se asi nevyspala, ale zrající obilí je vždycky vděčný objekt pro focení. Zde úpravy poněkud barevnější a jako bonus přidáno kotě. Malé kotě. Ale není mé...
























 



Růžička focená cestou. Krásná, o vyfocení si přímo říkala.















































































Osázený květináč u kamarádky. Krásně hrál barvami.













































































 
Svlačce, na první fotce jen lehce zvýrazněné, na dalších už více úprav.














































































Božínku, jak já tyhle prográmky miluju.
To je fakt relax.

Žádné komentáře:

Okomentovat