úterý 28. srpna 2012

Foceno z okna

28.8.2012


Nedávno mě zaujal nový projekt od Sever-rata.


Ale protože mám s focením z okna problémy, fotky nebudou moc atraktivní.
Jenže, není okno jako okno.

Z mého okna vidím do ulice. Před okny dvě silnice, které se o kus dál sbíhají, naproti řada domů, přímo před námi obchod. Na trojúhelníku, který je tvořen mezi souběhem dvou silnicí, je studna a většinou zaparkované jedno nebo dvě auta. Uznejte sami, že výhled z okna není nijak exkluzivní. Navíc mi půlku výhledu zastiňuje krásně rozkošatělá vrbka.
Mám však i jiné okno, okno na podkroví. Jenže fotit z tohoto okna znamená mít hodně omezený výhled, protože před ním je pavláčka a pak střechy.

Výhled z mého okna. Foceno před bouřkou, zachycena střecha a obloha, kvůli kontrastu.



























Výhled z okna - směr severoseverovýchod
V těch nevzhledných namodralých okýnkách na stěně domu jsou vlastně nástěnky - rybářský svaz, některé fotky z akcí, povídání paní knihovnice a oznámení o různých zájezdech a představeních.
Za rohem onoho domu se nachází autobusová zastávka. Mám to kousek!
































Ještě jeden pohled. Tentokrát víc do placu.
Ten červeně vymalovaný dům je smíšenka. Tedy obchod.
No nebydlím na strategicky výhodném místě?































Výhled na střechy. Foceno z pavlače před okny. Ale kdybych couvla asi o metr a fotila z okna, bylo by to téměř totéž.
To tmavé nahoře zleva a zprava je část střechy.































Další výhled v zimním období, kde napadalo trocha sněhového poprašku. Stačilo málo a střechy se oblékly do slavnostní bílé.


































Toto není ani pohled z okna, jako pohled na okno, zevnitř. Foceno u kamošky. Moc se mi totiž líbila její vánoční výzdoba, kamarádka je hravá, daleko kreativnější než já a má báječné nápady, jak si vyzdobit místo, kde žije.





























Poslední série fotek je focena asi před dvěma roky, z mého výšlapu ke kamarádce, která bydlela ve starém činžáku.
Výstup byl do pátého patra, bez výtahu - v mezipatře jsem zaznamenala krásné výhledy na vnitřní dvorek a okolní domy. Foceno od třetího patra.

V třetím patře, výhled napravo

































V třetím patře, pohled na druhou stranu

































Ve čtvrtém patře, výhled napravo

































Ve čtvrtém patře, výhled nalevo


































A závěrečný výhled na střechy, stříšky a komínky.
V pátém patře už jsem vždycky funěla a říkala si - bydlet tam, mám kondičku, běhám jako srnka a jsem o polovinu hubenější.

(Zde fotky už chybí, žel)

Žádné komentáře:

Okomentovat