neděle 7. října 2012

Venku prší a v pokojíčku útulno

7.10.2012

Tak to vypadá, když jsou v pokoji kamna.

Ony se totiž můžou využít!
A tak zatímco včera bylo krásně (až neuvěřitelně), dnes od rána prší a prší, jo na mou duši, stejně to byl príma kluk, jak se zpívá v jedné písničce.

A v kamnech praská dřevo, polínka naštípaná a sem tam dřevěná briketa. V kamnech to praská a v pokoji se line teploučko. Na kamnech plecháček s vodou, aby nebyl moc vysušený vzduch. Před dvěma dny už jsem zapla i jedny wafky, aspoň na jeden večer, a pak na druhý. Víkend patří kamnům, dřevu a plamenům.

V televizi jedou Vzpomínky na Afriku (myslím, že na Cinemaxu), jeden z nejkrásnějších filmů, jaké jsem viděla.
Už jsem v půlce knihy Já a pan Darcy. Můj počítač má za sebou náramnou operaci vyčištění nepotřebných souborů a když jsem dala obnovit Picasa, objevují se mi tam zajímavé složky. Myslím si pořídím lupu, čepici kšiltovku a kostkovaný pléd.
Nebo si rovnou pozvu Sherlocka, aby mi vyšpízoval, co za chaotické pochody se v tom písíčku dějou.

Poslední svátek byl v září a teď nás čekají až vánoce. Nepopírám, že dva svátky máme před sebou, ale spadají na víkendy, takže -jako by nebyly. Protože, popravdě, jediné, co na svátcích oceňujeme, je den volna...

A když už jsem u těch svátků, dnů volna a vánoc - taky jste si všimli, že už v září vystartovali čokoládoví čerti a Mikulášové?
Nevím jak u vás, ale mně to připadá nechutné.
Nic proti reklamám a marketinkovým trikům, ale někdy mě fakt lezou na nervy.

Následující fotky vůbec nesouvisí s čokoládovými čerty, Mikuláši, ani rozpálenými kamny.
Foceno u řeky. Modrá obloha, zlaté slunce, v řece třpytivé odlesky, zrcadlení ve vodě.
Voda je dobrá.
Když se nevyvalí z břehů, pravda...








Žádné komentáře:

Okomentovat