pondělí 22. října 2012

Piccasovské úpravy - po dvakráte

22.10.2012

Skloubení dvou článků do jednoho:

Protože mě chytla hravá, zkoušela jsem ze synovcových originálů vyrobit obrazové variace.


Představila jsem si, jak by některé z nich vypadaly zarámované a zasklené (stejně jsem bráchovi tvrdila, že některé z jeho výtvorů by si opravdu mohl zarámovat a pověsit do pokoje, lepší než ten kýčovitý obrázek s jezírkem a labutí, co tam mají...i když brácha tvrdí, že ho ten obrázek uklidňuje).

Některé, co jsem uváděla v předchozím článku:

 

 
 
  
 

 
  
 
 

























































































































































































































 
Trocha barev do podkladu, trocha zesílení sytosti, nějaký ten rámeček.
Hokus pokus.
Originální výkresy zůstávají pořád originálními výkresy, tohle jsou už jenom hříčky.

Pokračování picasovských úprav!


Do třetice všeho dobrého a tak otvírám další část část malé soukromé galerie.
Nejprve bych chtěla představit dva neupravené obrázky.

Hokejisti.
Tady mě zaujalo pečlivé vypracování dresu. Opravdu detailní.


































 
Druhý obrázek, který mě zaujal, nedovedu pojmenovat. Takovej mi připadá nějak akční.
Skupina rytířů v souboji?
Nebo přepadové komando?



































Další obrázky už jsou v úpravách.

Obyčejné barevné kostičky, zřejmě si zkoušeli jenom různé barvy. Ale dej to do rámu a hned máš extravagantní abstrakci!
(První obrázek původní)








 





































































Portrét dámy s koláží z kytiček, zkusmo zasazená do rámů z kytiček.
Ale myslím, že by jí víc slušel rám obyčejný. Co říkáte?






















    






















Kytičkové variace. Zřejmě jarní, první sněženky a petrklíče na pozadí zeminy.






 
































































   


  
Jeden obrázek jsem musela na přání vymazat.

****** ****** ******

A na konec jeden obyčejný klaun.
Klauny nemám ráda, ale tenhle je takovej veselej...


 




Děkuji za vaši návštěvu a snad se vám obrázky i líbily.
Prosím, u východu zanechte přezůvky a venku můžete zamířit ke stánku s občerstvením.
Podává se kafe a koblihy...




Žádné komentáře:

Okomentovat