pondělí 29. října 2012

Modrá veverka

29.10.2012  poetický koutek

Soutěžím v soutěži od Lucerny. Ale protože jsem nemožná, začínám až třetím zadáním...
Literární útvar, básnička, minipovídka, cokoliv, co má víc než deset vět.
Téma: Modrá veverička. Snad mi bude odpuštěno, že jsem si název počeštila a máme tu Modrou veverku.
Třetí zadání.

Veveřičko modravá,
kdopak tě potkává
v hlubokém lese?

Lucerny světlušek
z mechových cestiček
nikdo neodnese.

A houbičky s puntíčky
tančí své tanečky
pěkně v kruhu.

Veverky modré
čokají potají
balady o cestách dobrodruhů.

Veverky modré?
Kams dala oči?
Snad na opravu?

Teď datlové ťukají
SOS zprávu
že prý jsem jasná
mám vadnou hlavu!

Měla bych přestat pít
ten nápoj z metanolu.
Pak místo bílých myší
vidím veverky modré.
Zpoza stolu.















Básnění praštěné, na téma Modrá veverka. K soutěži u Lucerny.
Luc, ty mi dáváš zabrat!
Obrázek praštěný, stažený z netu.
Odkaz přímo ve fotce.
Jen tu chybí ten stůl, za což se omlouvám...

Žádné komentáře:

Okomentovat