středa 12. prosince 2012

A teče voda, vodička

12.12.2012  youtube

Jak jsem psala, nedávno jsem byla na vánočním koncertě. A přestože byl krásný a zpěváci zpívali opravdu dobře a s chutí, nebylo to ono. Možná to bylo horší akustikou, možná to bylo výběrem hudebních nástrojů (klavír) - nebo jsem možná jen rozmazlená a potřebovala bych nakopnout.

Ale přesto. V posledních dnech jsem pracovala na vyhodnocení nejlepších vánočních pohledů a trochu dávala dohromady to, co nadělím. A přitom jsem poslouchala vyjímečně pár vánočních koled, přestože v jiný čas (myslím předvánoční) mi koledy lezou na nervy a raději si pouštím rock, pop a folk.
Tentokrát mi však vánoční výběr vánočních písniček sedl do noty. Objevila jsem několik vánočních skladeb, které mám pouze na deskách a nejde je převést do mp3 verze. Našla jsem je na serveru Supraphonline a protože tam jdou stáhnout jednotlivé skladby (nemusí se kupovat celá cédéčka), vybrala jsem si několik písniček a hnedle přes mobil je zaplatila. (Tohle stažení je totiž oficiální a placené).

A z těch vánočních písniček, které jsem poslouchala, se našla jedna, která mi pořád zněla. Znáte to, někdy vám písnička prostě bzučí v hlavě pořád dokola, občas je to fajn, protože se vám líbí, jindy je to peklo, protože je to nějaký příšerný hit, který je příšerně vlezlý.

A protože tuhle písničku jsem nenašla nikde na Youtube, vytvořila jsem malé video. Opět s fotkama, protože hrané zatím neumím. Fotky jsem vybrala se zimním motivem a vytáhla některé z archivu a některé z posledního focení. Při tom kejklování s fotkami mě napadlo udělat malou změnu a přidat několik prolínacích motivů s Madonou a děťátkem. Koneckonců, je to přece jen vánoční písnička.

Pěkný poslech!
 
 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat