úterý 25. prosince 2012

Světelná šou

25.12.2012

Když jsem fotila nedávnou vánoční výstavku, podařilo se mi pár zajímavých fotek.
Ani jedna není k poznání a já je nazývám - světelná šou.

Tyto dvě jsou zřejmě koláž - světelné záblesky se zamlženým sněžným pozadím.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Tyto jsem nafotila na vánoční výstavce. Foceny jsou vánoční stromečky - světýlka a baňky zblízka.
Noční pohled.









 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Za chvíli budete mít jiné světelné šou - novoroční ohňostroje.
Ale tyhle světýlka už mi zůstanou.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat