neděle 9. prosince 2012

Vánoční koncert, koncert vánoční

9.12.2012

Dnešek byl zasvěcen koncertní hodince. Nebo dvouhodince? No, možná hodinu a půl, čas jsem opravdu nesledovala.
 
Zkrátka, do naší malé vesničky, střediskové, byli pozváni operní zpěváci a pozvání přijali. Tak jsem dnes vyslechla hlavně Rybovu mši vánoční a seznala jsem, že je opravdu radostná, jásavá, oslavná - zkrátka, pro oslavy Ježíškova narození jako stvořená. (Ne, opravdu jsem dřív Rybovu Vánoční neslyšela, možná jen kousek, ale takhle vcelku ne).

Přesto musím trochu zklamaně říct, že to se mnou nějak moc nepohlo. Jsem na některé písničky hypercitlivá a najdou se takové, které mě rozveselí, nabijí energií, dobrou náladou, nebo mě naopak dojmou a některé přivolají i slzy.
Dnešní vystoupení bylo pěkné, zpěváci zpívali opravdu skvěle, ale něco nebylo ono. Možná to bylo i nástroji - na dnešním vystoupení byl pouze klavír a mně prostě chyběly housle. Jsem totiž ujetá na housle. A taky flétničky. Já vím, co bych tak asi chtěla, jsem moc rozmazlená, ale zvuk housliček mi tam opravdu chyběl. Dokáže totiž zjemnit a vyladit.

A na ukázku ještě několik fotek. Omlouvám se za horší kvalitu, ale večerní osvětlení můj foťák opravdu nezvládá. Některé fotky jsou i ze včerejška, pořízené na výstavce vánočních dekorací.
















 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Přesto, vystoupení se mi líbilo a na závěr zaznělo i několik známých koled, které zpívali společně i lidé neoperní, obyčejní, v sálu sedící. Tohle se mi líbilo, byla to taková pěkná chvilka.
 
 













A na závěr bych chtěla přidat tři koláže z detailů, které jsem nasbírala včera...
Různé drobnosti, háčkované zvonečky, a zaujala mě minimalistická variace na čertovské téma.



































V druhé koláži opět vládnou koláže - rybičky a čertíci, různé závěsné dekorace, včetně sněhuláčků.



































A poslední variací byly půvabně modrobíle zbarvené obrázky krajinek, chaloupky a kostelíčky. Vyfotila jsem několik detailních obrázků a přidala je k základní vystavené nástěnce.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hezký den vám všem!

Žádné komentáře:

Okomentovat