středa 29. května 2013

Květnový pelmel

Nazdar K..
Muži v černém 3!

Dnes odpoledne jsem měla v hlavě skvělý námět na skvělý článek. S nadhledem a humorem! A víte co, došla jsem večer domů a ten skvělý článek se mi vykouřil z hlavy. Tak dokonale, že už ani nevím, o čem to mělo být.

Mrzne mi mozek, asi. A není divu, v té zimě, za pár dní červen a klendra jak v březnu.
Jídlo z nouze - pár brambor pokrájených na plátky, osolit a okmínovat, posypat pórkem, poházet kousky slaniny, pokapat olivovým olejem, mírně podlít (aby se nepřipálily) a dát zapéct. Posledních pět minut pečení posypat strouhaným sýrem a dát dopéct. Lehce pikantní, mňamňavé.

Po čtyřech letech jsem navštívila Ikeu.
Šok!
Kam zmizel veškerý jejich nábytek? Kde jsou ty rozestavěné kousky, ukázky bejváků, sedačky a skříňky?
Chtěla jsem si koupit jenom minutovník a popojet do elektroworldu, království elektra.
Místo toho jsem se dostala do skladu!

Moje mýlka - měla jsem zamířit do prvního patra, kde je velkorysá restaurace (kapacitně) a tamtéž všechen ten báječný nábytek. Prý je to procházka tak na dvě-tři hodiny. Takže příště festovní boty a udělat si čas a vyjít to jedno patro.

Vařit bez minutovníku je někdy prudce nebezpečné. To aby člověk nakupoval drátěnky a všeliké prostředky proti napáleninám.

Pořád ještě čtu Hru o trůny. Teď pátý díl. Dál mám nachystaný druhý díl, protože jsem začala od třetího a jako poslední si půjčím první díl. Takový chaos ve čtení jsem zatím nezažila. Je to sakramentsky dobré čtení a zjistila jsem, že mimo počítače jsem podezřele závislá právě na tomto seriálu, protože v pondělí jsem si nachystala kazetu (pořád ještě nahrávám na staré dobré video, dokud jede) a těšila se na pokračování.
A víte co?
Ono se nekonalo! HBO si dalo pauzu.
Nojo, už to vidím, ťukáte si na čelo a říkáte si - ta má ale starosti.
Jo, to beru, taky bych si ťukala na čelo a říkala si to samé. Ale docela mě zneklidnilo to, jak mě absence nového dílu vytočila.
Naštěstí se z takových překvápek rychle srovnávám, horší by bylo ztratit peněženku, klíče, doklady, hlavu.

Dnes konečně trochu lepší počasí. Dokonce jsem mohla dát prádlo ven na šňůru. Taky máte rádi, když voní větrem a sluníčkem?
Zato zahrádka nebohá. Po těch deštích plevel načisto zdivočel a rozbujel se jak rakovina. Utlačil veškeré kosatce tak, že letos mi nepokvetou a vetřel se i mezi růžové větvičky. Drzoun jeden. Takže jsem musela pěkně rúčo otrhat travičku, něco ukopnout (kde je jen ten zatracený srp?) a kousek po kousku to budu muset likvidovat.
Než se naštvu, lapnu rýč a všechno to přeryju.
Ale to má čas, ideální doba až na podzim.

Teď si dopřávám ještě jednu závislost.
Kávu a vůně Essens.
Obojí vážně skvělé.
 




































Obrázek - lahvička parfému essens (s tmavým pozadím), doplněná květinami.
Na blbosti mě užije!

Žádné komentáře:

Okomentovat