neděle 26. května 2013

Zvýrazněné obrázky

26.5.2013

Dnešní den jsem zabrousila na blog Beatricie a viděla její nejnovější pokusy. Beatricie, jak mnozí víte, pracuje s grafikou a vytváří nejkouzelnější variace, jaké lze vymyslet.
Nejnovější práce byly zvýrazněné výřezy v obraze. A taky odkaz na prima návod, takže jsem se podívala, zkusila - a povedlo se.

Všimla jsem si určité podobnosti v programu Tuxpi.com. I tam se dá ledaccos vyčarovat! Ale dnes jsem se pustila do staré dobré klasiky v Photofiltre, pěkně krok za krokem. Nedržela jsem se striktně návodu ve všem, občas jsem zadala i jiné variace - a výsledek se ukázal. Obrázky ještě mírně doupraveny a zarámovány v Picasa.











 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Obrázky, které vytvořila Bea - ZDE
(Obrazové variace jsou opravdu vydařené)

Přímý odkaz na návod ZDE
(Návod je krok za krokem, perfektně popsaný a pochopitelný).
Zkuste i vy a budete příjemně překvapení jednoduchostí.

Obrázky, které jsem proměňovala - vlastní zdroje.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat