pondělí 6. května 2013

(Ne)malé radosti 8

6.5.2013

...
Není nad to, mít čerstvě umytou hlavu, vonící šamponem a svěžestí a ještě do vlasů vetřít trochu vůně z těch báječných parfémků, které jsem dostala nedávno.

 
Dobré je, když se vám něco povede. Mně se teda povedly ty zatrackaný cookies, neboli sušenky.

Užívám si seriálu Hra o trůny, opravdu skvělý seriál, asi o něm napíšu.
   
Konečně jsem trochu okopala zahrádku, která hrozila divokým rozbujením vegetace ve stylu džungle. Švagrovou jsem varovala, že za chvíli budou muset vzít mačetu, až půjdou k nám. Ale teď mačeta nehrozí...

A dozvěděla se, že jsem byla velmi chválena jednou paní, co ke mně začala nedávno chodit. Náhoda je někdy nevyzpytatelná. Ta paní se dala do řeči s mojí známou cestou v autobuse (neznaly se) a až při povídání vyšlo najevo, že mě znají obě - jedna jako kamarádka, druhá jako klientka. Svět je malej.
Tohle občas vážně potěší a nakopne ego zase o kousek výš. No, nemusím mít strach, že v těch výšinách bude dlouho... ale dnes tam je.




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
Jako bonus jedna upravená fotočka s orchidejemi. Ty fialkové jsou ty ukecané z nedávného článku.

P.S. měla bych vyjevit, že ty orchideje nejsou moje, tak krásné kytky nemám. Fotila jsem je u tety, když jsem byla na návštěvě...

Žádné komentáře:

Okomentovat