pondělí 27. ledna 2014

Projekt 365-27

Zatímco v Indii brutálně znásilnili mladou ženu, protože milovala nevhodného (bože, děkuji že žiju v téhle zemi, i když mnohdy nadávám), detektiv vyšetřující lihovou kauzu odmítl úplatek deset melounů (bože, divím se, že ještě takoví lidí existují, v téhle zemi), sportovce pro Soči oblékly slavné značky a na Ukrajině to houstne, tady na Moravě mám pořád mrňavé starosti.

22.1. úterý. Prší. Správné lednové počasí.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
23.1. středa - posílám dopis, vlastoručně psaný. Dopis jsem nepsala už moře let, klasický dopis, který se dává do obálky, lepí, oznámkuje a hodí do schránky. Zajímavé osvěžení toho, co bylo kdysi normální!
Venku první sněhový poprašek. Za celou zimní sezónu v našich končinách ani vločka.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
22.1. čtvrtek - jsem na počítači a Sametka loví klávesy.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
23.1. pátek . Studuji italskou kuchařku. Stará, rozdrbaná a polovina receptů nepoužitelných.
Odcházím z T-mobile, přecházím na Tescomobil. Ale přenáším si staré číslo, dnes by měla být změna. Služby mobilu jsou omezeny jen na SMS.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
24.1. sobota - peču kynutý koláč. Náplň dobrá, posypka dobrá, všechno chuťově vyladěné, ale těsto mrvím a mrvím. Napřed jsem zapomněla chybějící hrnek mouky, až jsem měla těsto vymíchané, zjistila jsem, že jsem do něj nedala vajíčka. Těsto jsem vyválela příliš silné, koláč je moc buchtovitý. Nevím, na co jsem myslela... to už mi šly víc grafické úpravy, tentokrát fotky v plném formátu.
Mobil stále omezen.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
25.1. neděle - kruci, mobil pořád ještě omezen. Píšu zprávu na Tescomobile. Počítám, že dnes se nic nehne, je neděle.
Bez mobilu jsem jak odříznutá. Zvláštní pocit. A docela osvobozující. A přitom svazující.
Paradoxně, přestože je venku krásně, cítím se mizerně. Mdle, šedě. Asi jak tato stěna, tento strop. Bez barvy, bez nálady, bez výrazu.
Z Tescomobilu zpráva - nemohli se mi dovolat. Mám prý resetovat mobil. Kruci, jak se resetuje mobil? Po skypu se synovcem rozdělávám mobil, vyndavám baterku a simku. Vše dávám zpátky. Nic nefunguje.
Po každém sepnutí to zařve - Vložte SIM kartu.
Po šesti pokusech zoufalá, domluva s bráchou. Zítra se na to podívá.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
26.1. pondělí - jsem bez mobilu. Na ráno natočeny dva budíky. Práce a pak cesta do Brna. Pro parfém, pro fotky a taky skrzevá pojistku se něco zeptat. Jo a taky s daněma ke kamošce.
Všechno vyřízeno, oběhnuto, vyšťavena jsem dorazila ke kamošce. Ta vyšťavena, že se ke mně nemohla dovolat, přes celý víkend. Vysvětlila jsem jí situaci s mobilem, byla z toho na prášky. Takže jsme mobil zkoušely dát dohromady. Nic. Vybitá baterie?
V práci dávám mobil na nabíječku, aspoň na půl hodiny. Po půlhodině na tři čárky. Jak to, že tak rychle?
Podle domluvy pak zaúřadoval brácha. Dal tam sim kartu, zaklapl mobil, spustil - a mobil fungoval. Tmělo se mi před očima...
Nahazuji hodiny, nahazuji datum, zkouším napsat zprávu. Místo písmen mi naskakují trojpísmena, když je přepnu, naskakují číslice. Poprvé, podruhé, potřetí.
Dávám mobil bráchovi, ať se na to podívá. Podívá se, něco zmačkne (to co jsem mačkala i já) a textovka jde normálně.
Kruci, je tohle normální?
Jsem vyřízená jak žádost. Večer se najím a odpadám do usnutí.

Brněnský drak ve Vaňkovce.




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Aforismus týdne:

Život je jako prdel. Vždycky tě posere, když to nejmíň čekáš

(autor neznámý)
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat