pondělí 13. ledna 2014

Projekt 365-25

Leden má být nejstudenější měsíc a taky někde je. Třeba v Americe, tam si teda zimy užívají, že si o tom budou vyprávět ještě za padesát let. Oproti tomu v Anglii zas mají bouřné časy a vody víc než dost. Kdežto v Česku je to jak (ne v tropech) někdy zjara. Tipuji takový čerstvý březen.
Ale, co bude v březnu?

Zatím tu však máme leden, druhý týden, a v projektu dvacátý pátý.
7.1. úterý - návštěva u tetičky. Cestou zkouším ISO. Že by dělalo zas tak echt fotky, se mi nezdá, asi, jak kdy.
Navíc, v Rajhradě mi chcíply baterky. Znovu! Na to, že je mám nabité od neděle, to je nějaká krátká doba. Ale možná to bude tím režimem ISO, asi moc žere.
Nádražní hodiny. Mám víc jak deset minut čas.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
8.1. středa - první výcvak první sochy před Obchůdkem. Letos. I s paní vedoucí a prodavačkou v jedné osobě!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
9.1. čtvrtek - studuji recepty do soutěže na AK. Jestli se k tomu dokopu, nevím... ale něco mě napadá. Hlavně nic složitého! (Apetit je príma čtení pro nedělní lenošení. I když není neděle.)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
10.1. pátek - koupila jsem si novou halenku. Původně to mělo být bílé tričko, ale tenhle modrobílý vzorek se mi taky zalíbil. Proč ne?


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
11.1. sobota - odsunutý babosed u kámošky P.se znovu odkládá. Ta holka je od začátku roku (vlastně od vánoc) totálně na hromadě. Raději ať se v klidu vyleží.
Venku krásně, aspoň dopoledne a tak série fotek s listím proti slunci, listím bočně k slunci a listím vůbec. A taky trio Sametka, Činda a Čička. Poprvé zachycen Sametka ve skoku, mimořádně zdařilý záběr (zdařilý v tom, že se mi povedlo ho vycvaknout v pohybu).


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
12.1. neděle
Zkouším nový recept do mňamózní soutěže v AK. I když nejsem členem AK. Recept na horkou čokoládu futuróso, inspirováno chutí, kdy jsem si ve Futuru dávala podobný čokoládový nápoj. Zkoušela jsem odhadem, jejich recept neznám.
Čoko Futuróso


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
13.1. pondělí
Do knihovny pro andílky. Zdá se, že se mi vrátil jeden, kterého jsem nepřinesla. Nebo mě šálí zrak? Musím se podívat na fotku, kde jsem je fotila před odevzdáním (ono to focení přece jen má i dobrý účel).
Letos otevřeno nové pekařství, ještě jsem tam nebyla, ale zkusím zavítat a vyzkoušet. Údajně Vyškovské pečivo.
Zdali bude chutnat, uvidím!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Citát týdne:

Mládí je božská nemoc, z níž se každý den trochu uzdravujeme.

Ital.přísl.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat