středa 15. ledna 2014

Čoko Futuróso

Na téma AK - Hřejivé chutě.

Hřejivé chutě? Mohla bych vybírat, ale vzpomněla jsem si na jeden nápoj, který servírují ve Futuru, v mnoha variantách. Složení nevím, ale zkusila jsem jej uvařit podle paměťových chutí a vlastní představivosti.

Horká čokoláda futuristická aneb - Čoko Futuróso

Dáme svařit půl litru mléka (část z něj předem odebereme a rozmícháme v něm půl sáčku čokoládového pudingu).
Do mléka přidáme asi pět kostek cukru (nebo pět lžiček).
Do mléka též přidáme 2 lžíce kakaa.
Necháme vzejít do varu a vmícháme čokoládový puding. (Díky půl sáčku pudingu na půl litru mléka získáme pudinkový nápoj v polotekutém stavu.)
Necháme asi minutku provařit a slijeme do apartních hrnečků nebo šálečků.

Můžeme ještě dochutit (rumová tresť nebo přímo kapka rumu, mandlová tresť nebo amareto, posypat kokosem, skořicí, nebo sypanými oříšky, ozdobit šlehačkou...)

Volila jsem variantu, kdy jeden nápoj jsem posypala skořicí a druhý ozdobila tekutou šlehačkou, kterou jsem lehce rozmíchala v nápoji, aby se vytvořilo pěkné mramorování.

Nápoj je prudce čokoládový, možná zkusím příště dát jen jednu lžíci kakaa.
Taky možná zkusím rozpustit čokoládu na vaření a vmíchat do pudingové hmoty.

Kakao, kam brzy přidám čokopuding


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Do jednoho hrnečku jsem přidala dvě kostičky nugátové čokolády (Orion, ta je vážně dobrá)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Výsledné čoko Futuróso
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat