čtvrtek 30. ledna 2014

Brněnské střípky

Z pondělního výletu do Brna (fakt si připadám jak lonťák, co s údivem vkráčí do víru velkoměsta. Nejhorší a nejpotupnější moment - zabloudila jsem v Olympii!)

Půvabně pózující monstrum - krokouš hřebenatý.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Moc se mi líbil i tento plakát. Na zastávce šalin před nádražím.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Trošku zamrzle svěšené listí. Přešlé mrazem.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Když mně se prostě líbila ta modrá krychle s těmi bílými okny.
A červená lavička jako bonus.
Dá se říct, naše národní barvy?


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ulicí, zvanou Studánka.




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
Tenhle malebný barák obrostlý břečťanem je vlastně restaurace. Možná i penzion? Musím zjistit. Teda ne že bych se tam hrnula na přespání, ale zajímalo by mě to.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Je tam zrnko popela, nebo zrnko hrášku?
 
 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Krasaveček, vydržel aspoň pět vteřin, než uletěl.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dvě věže.
Dvě zamlžený věže.
Jeden Petrov.





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kdyby bylo hezky, byly by hezčí fotky. Ale jsem ráda, že jsem aspoň něco ulovila.

P.S. napadla mě geniální myšlenka na samotný závěr článku.
Ale rychle mě opustila a smazala po sobě stopy.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat