pátek 31. ledna 2014

2013 ve fotografiích, leden až červen

Viděla jsem na blogu u Alenky a na blogu u Dáši.

Leden - poměrně zasněžený.
Dokonce i v nedalekém Lajhladě. Tedy, Rajhradě.
Zde rajhradský klášter.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Náš Matýsek je tuláčisko, ale když už se přihrne domů, dovede si náramně lebedit. Zde návrat po několika (tý)dnech.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jedna z vilek, které jsem fotila cestou pro rašelinu.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Taky mi exnul definitivně počítač a musela jsem pořídit nový. Je dobrej, je lepší než ten předchozí, i když levnější než ten předchozí. Jen se mi míhá v hlavě otázka - vydrží také tak dlouho jak ten předchozí?

Únor

Pejskové, kam se podíváš - výstava pejsků, kde byla i VendyW. Na fotce ale není VendyW, ale neznámá pejskařka, kterou jsem zastavila cestou a která mi docela ochotně za pózovala.
První fotka je ale pořízena z okna autobusu, když jsme vyjížděli směr Brno.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Loňský únor přinesl spoustu sněhu. Pro pole dobrý! Lidi už měli víc práce s odmetáním chodníků. (U nás ještě zametáme sami, nečekáme, až přijde uklízecí četa od úřadu)



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Registruji se na FB a začínám se dokonce orientovat. Mám novou hlavu (ale jen naoko, vevnitř je pořád ten samý chaos), odkládám cestu k zubaři (sněhová kalamita). Datluji poslední podklady pro daně a vyrábím banánky v čokoládě. Je to jednoduché, jde o skutečné banány máčené v čokoládě.

Březen

Píšu dál Nemalé radosti, upravuji fotky, fotím. Na křižovatce se křižují nejen cesty přízemní, ale i cesty vzdušné.
Našla jsem Jestřábí ženu s původním dabingem.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pořádně ořezaná vrbka


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
18.března, pravé jarní počasí. Podle kolegyně normálka, březen za kamna vlezem.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
V knihovně výstavka malovaná jehlou. Tedy, krásné patchworkové obrazy, obrázky i výrobky.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A moje kočka rozdrásala Nekroskopa.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Duben

V knihovně pěkná výstava malých Picassů.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Upekla jsem poprvé Švédskou buchtu, v knihovně objevila Hru o trůny, takže ji nemusím kupovat, a zaregistrovala jsem se v Essens.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Příroda vybuchla do květů.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A u rybníku porazili strom. Fotka před a po. Vlastně naopak...


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Květen

Objevila jsem Weheartit. Parádní galerka, ale nic víc.
Poprvé peču americké cookies. Není to ono, ale jsou dobré.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sleduji seriál Hra o trůny, čtu knihy Hra o trůny.
Květen kvete!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fotím Modřice, konkrétně Kovolit, kterému jsme lidově říkali Kovošrot.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Zahrádka je zadžunglená. Plevel bují brutálnou rychlostí a silou.

Červen

Pořád je to o počasí. Jeden den svítí, dva dny leje.


V půlce měsíce zajímavý hasičský den s předváděčkou, jak se vyprošťují zranění z rozmláceného auta.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Slavili jsme synovcovy narozeniny, objevila jsem Fler a jsem na stránkách Playboye.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pokračování příště...
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat