sobota 18. ledna 2014

Projekt 365-17

12.11. úterý - dohotovila jsem pletený šátek, zvolala heuréka a kruci, to když jsem si zkusmo šátek hodila na krk. Velká chyba v přehozeném oku se zjevila hnedle u lemu, na nejvíc viditelném místě. Jak se to mohlo stát? Vždyť jsem si dávala tak pozor...


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
13.11. středa - Práce, práce. Domů až za tmy. Teda tma je už pomalu v pět hodin, ale tentokrát to bylo fakt za tmy, tedy - večer.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
14.11. čtvrtek - mimo jediné fotky jsem nestihla absolutně nic, dnes znovu od rána do večera. Haleluja! Jsem ráda, že se to tak pohlo, ale už jsem dost vyčerpaná, večer mě pořádně pálily paty a v paži mi cukalo. Ale nešť, to vydržím.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
15.11. pátek - trochu volnější den. Príma vajíčková snídaně. Nebo večeřinka?


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
16.11. sobota - převeliké courání po lampách. Cesta popsána v minulém článku, takže jen stručně. Lampa koupena!
Od rána takový pěkný, jemně zamlžený den, s prosvítajícím sluncem. Nádherné měké světlo, už ráno zlatilo špičku kostela.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
17.11. neděle - odpočinková neděle. Návštěva bráchova, focení synovečka, zkoušeli jsme znovu černobílé focení, přímo digitálem.
Také jsem poprvé zatopila v kamnech. Pro tuto sezónu.
Sametka zlobil! V posledních dnech mi zalézá do uhláku, čuník. Naštěstí jsem tam dala pár letáků, aby se mi neválel přímo na uhlí. Myslím, že mu začnu říkat Pan Uhlák.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
18.11. pondělí - dnes přenesena a smontována lampa. Mám ji do práce, abych konečně zrušila to hysterický stropní světlo a nastolila měké světlo, které nedrásá do očí a nepůsobí dojmem, že jsme někde na operačním sále. Proč jsem to nezařídila už dřív? Stojím si vážně na vedení...



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Motto  týdne:

Lidská obětavost je někdy bezmezná. Někteří motoristé jsou ochotni obětovat za to, aby byli na místě o chvíli dříve, i váš život.

Mějte se krásně!
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat