sobota 1. února 2014

2013 ve fotografiích - červenec až prosinec

... pokračování.

Červenec

Zkouším nový moučník, zvaný Orgasmus. Vážně, lahodný!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nad Opatovicemi balon, tak nízko, že jsem viděla šlehající plameny.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Od Mnišky mi došel krásný pohled Červánkové královny, pro Beu vyrábím narozeninový dárek, zatím počítačově, také dáreček pro Angelu, čtu 50 odstínů šedi, letošní trhák, a hledám Zatoulaný čas. Ten zmizel v magických vírech černi.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Do pračky spadnul a z pračky se vyplavil šroubek od naušnice. Takové drobnosti...
Do blogu montuji TOPLIST. Oslava bráchovo narozenin, venku vedra k zalknutí.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Začínám psát Projekt 365.

Srpen

Na dvůr se nám vetřel mimozemšťan, v Čechách zuří bouřky a sousedce po včerjší bouři spadl truhlík s muškáty.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Čtu zajímavou knihu Moje peníze, kolem které se později rozpoutala bouřlivá diskuze.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Obilí už sklizeno a na polích balíky slámy.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Po pěti letech mi vykvetl ibišek.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
V obchodě jsem zapomněla peněženku, prodavačka mi ji donesla do práce.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A do prkýnka, je srpen a topím v kamnech!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Září

Dostávám nějak moc přáníček a dárečků. Též jednu vychytanou šikézní čtečku.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Matýsek nachytán na švestkách


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Znovuotevření knihovny v Rajhradě. Vyměněná okna, stropnice, položeny koberce, zkrátka, vymalováno.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nový člen mojí rodiny - angličan zvaný Sametka. Do té tašky se zavrtal sám, žádným kouskům, které provádí, jsem ho neučila, a to, co ho učím, stejně ignoruje...


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A v práci 10 let (založení, já přišla o pár let později) - takže, megapárty.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Říjen

Objednávám kelímky, lahvičky a krystalovou sůl, též vůně a kosmetické barvy. Na ovonění a vyrábění koupelové soli.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Do Brna s poukazy, konečně vidím nový Ementál.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Posouvá se čas a máme státní svátek.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Listopad

Dušičky. Zajímavé, co lidí se potkává v ty dny na hřbitově. Nová tradice rodinných setkání? (Svateb jaksi ubývá).


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Také jako každoročně u nás Karelské hody.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Přeskládávám knihy a cédéčka.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Prosinec

Začala jsem plést. Zde papoušková čapka.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Totálně vytočená kvůli výměně plynových hodin. Zhasnut hlavní kotel, který jsem neuměla znovu zapálit. Výměnnej servisák mi poradil, ať si naštuduju návod. Příště ho vezmu hasákem po hlavě!
(Ale napřed musím ten hasák koupit...)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Po asi deseti letech mi rozkvetla africká fialka. Inu, zálivka s kvasnicemi asi zabrala.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
V knihovně krásná výstava andělů


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Také vánoční výstava v místní zahradnické škole.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Definitivně odchází moje milovaná a věrná... pračka.
(Během pár dní kupuji novou, bez pračky nemůžu fungovat)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vánoce a dárky. Jak milé.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Silvestr a půlnoční ohňostroj. Ale to už patří do nového roku.
Přesto...

 

Tak vidíte. Celkově nic moc vzrúšo, žádné daleké cesty, žádné atraktivní akce.
Ale šlo to.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat