pondělí 24. února 2014

Projekt 365-31

24.2.2014

Ztrácím dech.
18.2. úterý - přetvářím fotky


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
19.2.středa - došel mi balík od Salusu


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
20.2. čtvrtek - zubařka, hrome. Ale bylo hezky. Pozoruhodný foto úlovek - Concordia bez úlovku. Dnes nikdo nezemřel?
(Možná se vám to zdá být pitomé, ale takhle prázdnou vývěsku jsem neviděla pěkně dlouho).


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
21.2.pátek
Příšerná deprese. Nebo blbá nálada? Houby, blbou náladu poznám, to je jiný kafe. Vztek a chuť někoho nakopnout. (To jsem se zas něco dozvěděla...). S černotou v srdci čmárám antiafirmace. Černě.
Cestou ale vidím zajímavý artefakt, vztek nevztek, beru foťák.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
22.2.sobota - nic moc. Normálka, praní, televize, vaření, všechno jako kdekoliv jinde. Dívám se na Frozen a vychytávám drobnosti, které mi unikly. Dá se říct, že si film vychutnávám, asi o něm napíšu.
Micky se zas dívají, jak se dívám.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
23.2.neděle. Zase plácám fotky, procházím Fler, dívám se na F.L.Věka, vařím oběd. Dnes nepeču.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
24.2.pondělí - venku krásný den a mám novou hlavu. Medový medvídek! Paráda.
A tady jiný medvídek. Ňuní!



Citát týdne:

Nezískávej rychle přátele a ty, které získáš, rychle nezavrhuj.

Solón
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat