pondělí 17. února 2014

Projekt 365-30

Husička divokáááá letěla zvyyysokááá, přišel na nííí střeleeeec, střelil ji dooo bokááá.
Urazil jí křídlo a pravou nožičku, smutně zaplakala, spadla na vodičku.
Ach bože můj milý, už jsem dolítala, už jsem těch svých dětí tady zanechala.
Moje drobné děti nedělají škody, plujou po potoce, napijou se vody.

Tohle si v posledních dnech nějak popěvuju, zdá se, že stará lidovka se stává hitem týdne. Dozpívám a jedu znova. Jsem nějaká posedlá.

11.2. úterý - dobíjím čtečku a natahuji do ní další povídky. Povídky z blogu, povídky z TT.
Ten načatý sáček obsahuje príma slunečnicová semínka, osolená a lehce opražená. Chuťovka!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
12.2. středa - objednané olejíčky od Yasminky. Akce 50%, neodolala jsem, zejména protože ty staré už jsem vypotřebovala. Můj favorit - jasmín ell fell. Fantastická vůně!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
13.2. čtvrtek - konečně zas Galvanic spa. Cestou fotím pěkné zákoutí s oknem.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
14.2. pátek - mimořádně krásně. Vystupuji u kláštera a dávám sérii fotovýcvaků. Fotky ještě zveřejním.
Zde celkový pohled na klášter, foceno od řeky, zpoza větviček.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
15.2. sobota - zkouším už asi posedmé kynutou buchtu, která by se mi snad měla povést. Buchta je litá, kvásek pěkně vykvasil a pekla jsem ji rychle a při vyšší teplotě.
Povedla se! Byla přiměřeně vláčná a přiměřeně buchtovitá. Pěkně nakynutá a dobře vypečená.
Přicvakávám si pomyslný metál. Konečně.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
16.2. neděle
Piplu povalentýnskou čokoládku k Valentýnskému svátku, do soutěže. Ale moc se mi nepovedla, přesto tam fotku pošlu. Aspoň budou mít lehčí rozhodování...


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
17.2. pondělí. Mates na tom není moc dobře. Včera sežral kousek syrového kuřecího křidýlka, ale i s kostí. Zhltnul to snad v celku, protože jsem ani nezaznamenala, v tý rychlosti, že by to rozkousával.
Dnes ráno zvracel, ale pak se s chutí nažral. Tentokrát jsem eliminovala nebezpečí a měl jen maso z konzervy a trochu taveňáku. Taky se pustil do granulí, co zbyly.
Večer to samé. Nelíbí se mi. Dostal trošku sádla a musím počkat.
Trpím s Matýskem.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Citát týdne:

Člověk začne chápat život, teprve když začne myslet na smrt.

Jiří Hubač
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat