úterý 10. srpna 2010

Letem světem zatím ne

10.8.2010

Před 2 dny jsem psala, že náš ptačí puberťák má křídla, nemlátí dveřmi a nedržkuje. V tom posledním jsem se zmýlila. Fižďa držkuje! Včera měl svůj extra den. Rozhazoval žrádlo, lezl po šprušlích v kleci a dožadoval se pozornosti. A co víc, dvakrát mě posral. To už jsem usoudila, že mi dává najevo, na jakém stupni žebříčku stojím v porovnání před jeho nejbližší budoucností...
A už včera měl první křídlaté pokusy. Dvakrát volným pádem směr vzduch-země, ale s létáním.
A dnes už se rozletěl sám od sebe, aniž bych ho nadhazovala - z mého ramene směrem někam. Samozřejmě přistál na zemi... létacích pokusů jsme udělali několik i u mě v pokoji, většinou přistání na zemi, jednou se chytl na lemu krabice od kazet a naposledy se mu podařilo přistát na zácloně.
Dobré pokroky!

Teď mi dřepí na rameni, zachumlán pod šátkem, cvrčí a nabírá síly. A já taky. Uf.
Myslím, že dnes nebo zítra, nejpozději ve čtvrtek vystartuje a už se nevrátí...

Dnešní ladné přistání na zácloně...
 



Žádné komentáře:

Okomentovat