pondělí 16. srpna 2010

Nejdelší vlak

16.8.2010 (youtube)

Po příjemně písničkově strávené sobotě jsem zahájila nedělní den shromažďováním, upravováním a přesouváním fotografií a obrázků... inspiroval mě poslech písničky od Spirituál Kvintet, písničky, kterou jsem dlouho neslyšela a která ve mě vyvolala jistou nostalgii.
Je to písnička o loučení, o smutku, o zklamané lásce, ale i o naději. Křišťálově čistý hlas Zdenky Tichotové rezonuje místností a probouzí divné stýskání. Písnička podbarvená strunami kytary se nejen příjemně poslouchá, ale i lehce zpívá...

Nechte se tedy inspirovat trochou nostalgie a smutku, který však v sobě nese i naději.

Nejdelší vlak - Spirituál kvintet
Video: eumenidas1
Fotky k videu - zčásti stažené, zčásti upravené, zčásti moje vlastní



Žádné komentáře:

Okomentovat