pondělí 9. srpna 2010

Vznáší se nad hlavou - a není to svatozář

9.9.2010

Hypnotizovala jsem to pohledem cestou z práce. Viděla jsem to oknem a popoháněla jsem v duchu řidiče, aby přidal...
Občas se objevují, v různých barvách a tvarech...
Balóny.

Zvykla jsem si v posledních dnech tahat sebou digitál, naštěstí - a jedny náhradní baterie k tomu. Taštička je pravda trochu těžší, ale občas se vyplatí...

Tento jeden balon byl takový pěkně zabarvený, veselé barvy už zdálky pomrkávaly zvýšky.
Jen škoda, že nemám větší možnost přiblížení, vytáhla jsem to na maximum a fotila i s bleskem.
A hned po dofocení balonu jsem se otočila o 180 stupňů a vycvakla oslnivý západ slunce. První dvě fotečky jsou trochu pokažené červenou skvrnou, ale působí fantasticky (aspoň na mě).

Letí
a letí....
a letí....
odplouvá vzdušným prostorem jak vzdušný koráb.
 




Žádné komentáře:

Okomentovat