neděle 6. června 2010

Dyslektické hlášky

6.6.2010

Občas se mi stávalo, že jsem přečetla špatně text. Výsledný text byl docela komický... při druhém přečtení už jsem text viděla správně.
Až pozdě jsem se dozvěděla, že jsem možná dyslektik.
Ale takový nějaký divný dyslektik, protože normálně čtu bez potíží.
Že by stres?
Nebo chyba v Matrixu?

Některé hlášky jsem si stačila napsat... vznikaly docela kuriózní věty.
První věta je ta špatná, druhá opravená, správná...

*****************************************************************************

Venku je docela jaderně.
Venku je docela jarně.

...obsáhlá knížka o lásce mezi kresleným upírem
...obsáhlá knížka o lásce mezi krásným upírem

Železné pravidlo: do sněmovny vstoupí jen čtyři stany
Železné pravidlo: do sněmovny vstoupí jen čtyři strany.

Mládě Kurdky
Mladé Kurdky (z blogu Pavla)

Eko je brendy.
Eko je trendy. (Koment TlusŤjocha)

Háčkovaná jeptiška.
Háčkovaná slepička. (Na Jitčině blogu)

Malý logický úklid
Malý logický úkol (nadpis článku na mém blogu, v rozepsaném)

Na intervalu je nenajdete
Na internetu je nenajdete (na webovkách Kermisee)

*******************************************************************************

Přidávám i druhou část, kterou jsem psala o ro později.

30.5.2011

Už je to skoro rok, kdy jsem psala o mých přebreptech, nebo spíš překukech (to je teda naprosto šílený slovo, jak byste sklonili slovo překuk? Překucích? )

Takže, mou první várku "překuků" byste mohli najít ZDE! To jest, přímo zde.

A protože jsem čiperná, aniž bych chtěla, nashromáždila jsem další perličky.
Zcela původní, originální a nekopírované...
(První věta je překuk, druhá má správné původní znění.)


...jsme se dívali na první díl filmu Zasraná pošta.
...jsme se dívali na první díl filmu Zaslaná pošta.

Mrkvová panenka (nápis na blogu Dullsiney)
Maková panenka

...na ledviny a močové cesty bych měla začít jíst ubrousky...
...na ledviny a močové cesty bych měla začít jíst brusinky...

... O protestujícím kofeinu
... O protestujícím kolenku (nadpis článku na blogu Čerfa)

V pátek nás čekala první lekce brožovaných tanečních kurzů.
V pátek nás čekala první lekce bronzových tanečních kurzů... (v článku Aniky)

Škola noci: Pokousaná
Škola noci: Pokoušená (jméno knihy, při netové prohlídce Knižního klubu...)

Válečný gurmán přistižen při činu
Vaječný gurmán přistižen při činu (nadpis článku na blogu Pavla)

Špičkový masakr
Štípačkový masakr (nadpis na blogu u Janinky)

...byl zprovozněn Ženský obří urychlovač částic...
...byl zprovozněn Ženevský obří urychlovač částic(komentář od Adaluter)


Bezduchá dívka mě ještě nezabila.
Bezuchá dívka mě ještě nezabila (nadpis článku na blogu What up)

Nám se dneska s kamarádkou podařilo rozčílit labradora, když jsme omylem rozlily vodu a ta se dostala až k nějakým jeho "drahocenným" krabicím. Div, že nás nezabil pohledem.
Nám se dneska s kamarádkou podařilo rozčílit laboranta, když jsme omylem rozlily vodu a ta se dostala až k nějakým jeho "drahocenným" krabicím. Div, že nás nezabil pohledem.

Jdu pečlivě blíti tvých zahradních zdí.
Jdu pečlivě bíliti tvých hradních zdi. (Komentář u Lucerny, od MChSzAC - to je jméno, to není Vypatlátor!)


Žádné komentáře:

Okomentovat