sobota 5. června 2010

Program Kreslení - jinými slovy Malování

5.6.2010

Program Kreslení jsem zkoušela před nějakou dobou, několika měsíci, několika roky? Uf, asi roky, je to dlouho... to jsem ještě neměla skenner a nemohla jsem přeskenovávat svoje obrázky a fotky do počítače, takže pokud jsem chtěla vytvořit něco svého, kreslicí program byl jediný...
Ale nevýhoda je, že nejde překrývat jednotlivé barvy, proto takzv.splývání barev je tu nemožné. Další nevýhoda, lze kreslit jen myškou. Kdo zkusil, ví, jak nepraktické a obtížné to je. Prostě ruka s tužkou a ruka s myškou, to je rozdíl...

Moje obrázky nebyly moc vychytané a spíš jednodušší. Měla jsem jich víc, ale nějakým hloupým přeformátováním se mi ztratily... zálohovala jsem, ale zálohovací cédéčko mi pak nešlo otevřít. Některé věci opravdu naštvou...

Zde bych chtěla uvést několik obrázků z programu Kreslení... (i když spíš program Malování, název Kreslení je trochu zkreslený.)


 
 





Žádné komentáře:

Okomentovat