středa 30. června 2010

Den, kdy bych se sama s chutí zmlátila

30.6.2010

Znáte Murphyho zákony? Znáte? Den blbec? Určitě znáte... hledané klíče, peněženky, mobily, znovu klíče, telefoní čísla, tašky, tkaničky od bot, jízdenky, klíče, peněženky, mobily...

Jo stane se a ne jednou. Klíče, které tajuplně mizí a objevují se na místě, kde jsme zuřivě hledali poprvé, výpisy z účtů, které nenajdeme ani po desátém prolistování složky list po listu a ihned po tom, co si necháme zhotovit kopii výpisu v bance, ztracený výpis se náhle objeví přesně v té složce, kterou jsme desetkrát probrali list po listu...

Dnes. Jsem.Zjistila.Že mi chybí držák na cartridge do tiskárny. (Jasně, proti problémům třetího světa tohle zanedbatelný detail, ale mém momentálním světě problém číslo jedna.) Konečně jsem si objednala cartridge do tiskárničky a dnes jsem je chtěla nainstalovat, já technik, a zjistila jsem že nemám na co. (???). Takže jsem se vrhla na hromadu papírů a záručních listů ode všech praček, vysavačů, videí, dévédé přehrávačů, žehliček a podobných nezbytně nutných přístrojů pro domácnost a vylovila ten správný list, krásný nákres tiskárny jak pro blbce (tedy i pro mě jasný) a zjistila, jak ta úchytka vlastně vypadá.

A mám takový neblahý dojem, že jsem tu úchytku minulý týden vyhodila, poněvadž jsem nevěděla, co to je za krám.
Takže mám nové cartridge, ale nemám čím je připevnit.
Ale ještě mám naději!
Zítra zkusím zavolat, jestli se ten blbinec dá koupit.
Varianta číslo dvě - vyhodila jsem opravdu krám a příchytku ještě najdu.
Varianta číslo tři - koupit novou tiskárnu, když už mám ty nové náplně...

Vážně bych se občas sama zmlátila. Třeba preventivně?

P.S. dobrá zpráva - při hledání úchytky jsem našla napájecí flešku k MP3, kterou jsem hledala před 14 dny. Ten Murphy má zase pravdu! Úchytku jsem zatím nenašla, tak přemýšlím, že bych měla začít hledat něco jiného...

Žádné komentáře:

Okomentovat